اخبار روز

رونمایی از پوستر همایش ملی دانش بومی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

رونمایی از پوستر همایش ملی دانش بومی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

۲۰:۰۰ ۳۱ تير ۱۴۰۳

نورالله مرادی در آیین رونمایی از پوستر دومین همایش ملی دانش بومی محیط زیست در کشور که در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: دانش بومی بخشی از علم نهفته در جوامع محلی کشور است که در سازمان حفاظت محیط زیست در فروردین امسال اولین دوره این همایش در استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش با استقبال خوب پژوهشگران و دانشگاهیان مواجه شد، افزود: امروز از پوستر دومین همایش ملی دانش بومی رونمایی شد.

مرادی اضافه کرد: امید است این همایش بستری برای تدوین و جمع‌آوری اطلس در کشور باشد.


بیشتر بخوانید


وی اذعان داشت: محور اصلی همایش دوم دانش بومی اطفاع حریق است که برای مقابله با بحران‌های احتمالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرادی با اشاره به اینکه هرجا سازمان محیط زیست با رسانه ملی پیوند خورده محیط زیست برجسته‌تر نشان داده شده است بیان داشت: ساخت مستند در حوزه محیط زیست بسیار تأثیر گذار است.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل استان برنامه ریزی برای ساخت دو مستند سبزکوه و تنگ صیاد و مستند منطقه دیناران و خدا آفرید را انجام داده و قرار است در آینده نزدیک این دو مستند که در قالب فاخر و با بهره گیری از عوامل اجرایی تولید شود تا بتوانیم این دو منطقه مهم و ذخیره گاه زیست‌کره را به همگان معرفی کنیم.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا